جزئیات محصول

دانلود رمان انگلیسی The Unveiling(پرده برداری) با فرمت PDF

دانلود رمان انگلیسی The Unveiling(پرده برداری) با فرمت PDF

قیمت: 10,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 
کاربران گرامی در این بخش رمان های انگلیسی قرار گرفته که برای هرکدام توضیحات مختصر فارسی نیز قرارداده ایم ، تمامی رمان ها به صورت PDF می باشند در صورتی که نیاز به رمان دیگری داشتید می توانید از بخش دانلود رمان انگلیسی سایر رمان های قرارداده شده را مشاهده و دانلود فرمایید.### پرده‌برداری

 
**انگلستان قرن دوازدهم:** دو مرد برای تاج و تخت می‌جنگند: شاه استیون غاصب و دوک جوان هنری که وارث قانونی است. در میان جنگ‌های داخلی و نزاع‌های خصوصی، اتحادها شکل می‌گیرد، وفاداری‌ها خیانت می‌شود، خانواده‌ها از هم پاشیده می‌شوند و ازدواج‌ها رخ می‌دهد.
 
بانوی آنین برتان، به مدت چهار سال برای یک هدف تمرین نظامی کرده است: انتقام قتل برادرش که خداوند آن را شایسته ندانسته است. او با لباس مبدل به عنوان یک سرباز، به دنبال مردی به نام ولفریث می‌رود تا انتقام بگیرد. اما وقتی که سرنوشت ولفریث را در دست دارد، اراده‌اش متزلزل می‌شود و قلبش به او می‌گوید که شاید ولفریث دشمنش نباشد.
 
بارون ولفریث، مربی معروف شوالیه‌ها، هیچ زنی را در قلعه‌اش نمی‌پذیرد چون معتقد است که حضور آن‌ها موجب انحراف می‌شود. او هرگز انتظار ندارد که مرد جوانی که برای آموزش نزد او آمده، زنی باشد که قصد کشتنش را دارد. افشای هویت واقعی او، ایمان ولفریث را به چالش می‌کشد و تمرکزش را از هدف اصلی‌اش منحرف می‌کند.