جزئیات محصول

دانلود مقاله یک روش جدید تحلیل بافت برای تشخیص عنبیه

دانلود مقاله یک روش جدید تحلیل بافت برای تشخیص عنبیه

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته بینایی ماشین و پردازش تصویر  با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی کامپیوتر، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش  مقالات بینایی ماشین و پردازش تصویر  مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 عنوان انگلیسی

A New Texture Analysis Approach for Iris Recognition 

چکیده فارسی

این مقاله یک سیستم تشخیص عنبیه (IRS) را معرفی می‌کند که بر اساس رویکردهای نوین تحلیل بافت است. در این مقاله، ما یک سیستم جدید تشخیص عنبیه را با استفاده از الگوی باینری مبتنی بر همسایگی (Neighborhood-based Binary Pattern) پیشنهاد می‌دهیم. این روش هر همسایه از پیکسل مرکزی را مقایسه می‌کند و اگر مقدار آن بیشتر باشد، ۱ و اگر کمتر باشد، ۰ را اختصاص می‌دهد تا یک کد باینری ایجاد شود.

 

برای مقابله با مشکل چرخش، تصویر به چند بلوک تقسیم می‌شود و میانگین هر بلوک به یک کد باینری تبدیل می‌شود. این کد باینری به عنوان ویژگی تصویر در نظر گرفته می‌شود. برای ارزیابی عملکرد این سیستم، از پایگاه داده CASIA استفاده شده است. نتایج تجربی نشان می‌دهد که این روش پیشنهادی نسبت به روش LBP عملکرد بهتری دارد. همچنین نتایج نشان می‌دهد که این سیستم در استخراج ویژگی‌ها بسیار مؤثر است.

 

کلمات کلیدی: سیستم تشخیص عنبیه، الگوی باینری محلی، تحلیل بافت، تغییرات میانگین.