جزئیات محصول

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت مراکز تفریحی و سرگرمی  با فتوشاپ طرح شماره 1

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت مراکز تفریحی و سرگرمی با فتوشاپ طرح شماره 1

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربر گرامی در این بخش برای شما فایل لایه باز کارت ویزیت  مراکز تفریحی و سرگرمی قرارداده ایم که متناسب با خواسته های خود می توانید این فایل را ویرایش کنید چون این فایل کاملا لایه باز می باشد . در صورتی که نیاز به مشاهده مدل های دیگر کارت ویزیت  مراکز تفریحی و سرگرمی دارید از بخش دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت مراکز تفریحی و سرگرمی در سایت پرپروژه مشاهده فرمایید . در ضمن در صورت نیاز ما میتوانیم کارت ویزیت مورد نظر را فقط با 100 هزارتومان به خواسته مورد نظر شما تغییر دهیم .برای سفارش ویرایش کارت ویزیت فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس حاصل فرمایید.

کارت ویزیت مراکز تفریحی و سرگرمی

کارت ویزیت برای مراکز تفریحی و سرگرمی باید جذاب، پرانرژی و به یادماندنی باشد. این نوع کارت‌ها معمولا از رنگ‌های شاد و پررنگ استفاده می‌کنند تا حس نشاط و هیجان را منتقل کنند.

ویژگی‌های اصلی کارت ویزیت برای این مراکز:

  1. رنگ‌ها و طرح‌ها:
    استفاده از رنگ‌های زنده مثل آبی، قرمز، زرد و سبز که حس شادی و هیجان را القا می‌کنند. می‌توان از تصاویر یا گرافیک‌هایی مثل بادکنک، نورپردازی، یا المان‌های مرتبط با بازی و تفریح استفاده کرد.

  2. فونت:
    فونت‌های خوانا و در عین حال پرانرژی و خلاقانه به جذابیت کارت کمک می‌کنند. استفاده از فونت‌های دست‌نویس یا کمی فانتزی معمول است.

  3. اطلاعات ضروری:

    • نام مرکز تفریحی
    • لوگو
    • آدرس دقیق و راه‌های ارتباطی (تلفن، ایمیل، وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی)
    • ساعات کاری
    • در صورت امکان، یک شعار کوتاه و جذاب که ارزش اصلی مرکز را منتقل کند.
  4. طراحی بصری:
    می‌توان از تصاویر جذاب یا آیکون‌های مرتبط با خدمات مرکز مثل وسایل بازی، زمین‌های ورزشی یا فضاهای سرگرمی خاص استفاده کرد. طراحی باید به گونه‌ای باشد که توجه را جلب کند ولی در عین حال شلوغ و گیج‌کننده نباشد.

  5. جنس کارت:
    استفاده از جنس‌های خاص مثل کارت‌های براق (لمینت براق) یا برجسته می‌تواند ارزش بیشتری به کارت اضافه کند.

این نوع کارت باید به گونه‌ای طراحی شود که نه تنها اطلاعات را به مخاطب منتقل کند، بلکه حس دعوت به سرگرمی و تجربه‌ای لذت‌بخش را نیز در ذهن ایجاد کند.