جزئیات محصول

دانلود پروژه اپلیکیشن دفترچه تلفن با کد منبع

دانلود پروژه اپلیکیشن دفترچه تلفن با کد منبع

قیمت: 59,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این مطلب  به شما پروژه کاربردی  با جاوا را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه های کاربردی با جاوا   سایر  پروژه هایی که با جاوا طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه کاربردی پروژه  های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

   کاربران گرامی در این مطلب  به شما پروژه کاربردی  با جاوا را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه های کاربردی با جاوا   سایر  پروژه هایی که با جاوا طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه کاربردی پروژه  های مختلفی را به اپلیکیشن دفترچه تلفن با کد منبع یک برنامه جاوا است که می‌تواند فهرست دفترچه تلفن شما را به صورت دیجیتالی مدیریت کند. این برنامه با استفاده از زبان جاوا ساخته شده است. برنامه بسیار ساده است و کاربر می‌تواند اطلاعات تماس شخصی افراد را در فرم‌های موجود وارد کند. برنامه شامل قابلیت‌های CRUD (ایجاد، خواندن، به‌روزرسانی، حذف) است تا فهرست را در جدول سازماندهی کند. این برنامه به‌صورت بسیار ساده طراحی شده است تا مبتدیان بتوانند از آن استفاده کنند و با اجرای برنامه چیز جدیدی بیاموزند.


نصب:

1. ابتدا باید IDE جاوا را دانلود و نصب کنید، اینجا لینک است: "https://www.eclipse.org/downloads/packages/release/kepler/sr1/eclipse-ide-java-developers".

2. فایل زیپ را پس از دانلود استخراج کنید.

3. IDE جاوا را باز کرده و کد منبع دانلود شده را وارد کنید.

4. برنامه را اجرا کنید تا راه‌اندازی شود.


کد منبع آماده دانلود است، فقط لطفاً روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید. امیدوارم این سیستم بتواند به شما در یافتن آنچه که به دنبال آن هستید کمک کند. برای به‌روزرسانی‌ها و آموزش‌های بیشتر لطفاً به این سایت مراجعه کنید. از کدنویسی لذت ببرید!زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است