جزئیات محصول

دانلود پروژه سیستم مدیریت حضور و غیاب با جاوا

دانلود پروژه سیستم مدیریت حضور و غیاب با جاوا

قیمت: 59,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

     کاربران گرامی در این مطلب  به شما پروژه کاربردی  با جاوا را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه های کاربردی با جاوا   سایر  پروژه هایی که با جاوا طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه کاربردی پروژه  های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

این یک برنامه اندروید است که برای حضور و غیاب دانش‌آموزان در هر ساعت استفاده می‌شود. با استفاده از این برنامه، معلم می‌تواند یادداشت بگیرد و همچنین اعلان برای یادداشت‌هایی که در برنامه برای برگزاری کلاس هنگام حضور و غیاب می‌نویسد، ارسال می‌شود.


معلم می‌تواند لیستی از دانش‌آموزانی که حاضر یا غایب هستند ایجاد کند و می‌توانیم بگوییم که این برنامه به عنوان دفتر یادداشت معلم شناخته می‌شود. این برنامه همچنین برای محاسبه نمره‌ی معدل تحصیلی دانش‌آموزان استفاده می‌شود و کار معلم را بسیار آسان می‌کند و زمان کمتری برای حضور و غیاب دانش‌آموزان در بر می‌گیرد.


من گجندر کومار، توسعه‌دهنده برنامه اندروید هستم و در سال آخر رشته علوم کامپیوتر هستم. هدف من این است که برنامه اندرویدی بسازم تا بتوانم مشکلات اجتماعی را برطرف کنم.