جزئیات محصول

دانلود نمودار er دیاگرام  خدمات فنی

دانلود نمودار er دیاگرام خدمات فنی

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

خب، اینجا یک نمودار ER برای سیستم خدمات فنی:


#### 1. تعریف نهادها و ویژگی‌ها:


- **خدمات (Services):**

  - شناسه خدمت (Service ID)

  - نام خدمت (Service Name)

  - توضیحات (Description)

  - قیمت (Price)


- **تکنسین‌ها (Technicians):**

  - شناسه تکنسین (Technician ID)

  - نام (Name)

  - تخصص (Specialization)

  - آدرس (Address)

  - تلفن (Phone)

  - ایمیل (Email)


- **مشتریان (Customers):**

  - شناسه مشتری (Customer ID)

  - نام (Name)

  - آدرس (Address)

  - تلفن (Phone)

  - ایمیل (Email)


- **تعمیرات (Repairs):**

  - شناسه تعمیر (Repair ID)

  - شناسه مشتری (Customer ID)

  - شناسه خدمت (Service ID)

  - شناسه تکنسین (Technician ID)

  - تاریخ شروع (Start Date)

  - تاریخ پایان (End Date)

  - وضعیت (Status)


#### 2. تعریف روابط:


- **خدمات - تعمیرات:** هر خدمت ممکن است در چندین تعمیرات استفاده شود و هر تعمیرات ممکن است مرتبط با یک خدمت باشد.


- **تکنسین‌ها - تعمیرات:** هر تکنسین می‌تواند در چندین تعمیرات شرکت کند و هر تعمیرات نیاز به یک تکنسین دارد.


- **مشتریان - تعمیرات:** هر مشتری ممکن است چندین تعمیرات داشته باشد و هر تعمیرات ممکن است مرتبط با یک مشتری باشد.


#### نمودار ER:


```plaintext

+-------------+        +-------------+       +-------------+       +-------------+

| Services    |        | Technicians |       | Customers   |       | Repairs     |

+-------------+        +-------------+       +-------------+       +-------------+

| Service ID  |<------>| Technician ID|       | Customer ID |       | Repair ID   |

| Service Name|        | Name         |       | Name        |       | Customer ID |

| Description |        | Specialization|      | Address     |       | Service ID  |

| Price       |        | Address      |       | Phone       |       | Technician ID|

+-------------+        | Phone        |       | Email       |       | Start Date  |

                        | Email        |       +-------------+       | End Date    |

                                                                    | Status      |

                                                                    +-------------+

```


#### روابط:


- **خدمات - تعمیرات:** ارتباط یک به چند

- **تکنسین‌ها - تعمیرات:** ارتباط یک به چند

- **مشتریان - تعمیرات:** ارتباط یک به چند


 

این نمودار ER نشان می‌دهد که هر خدمت ممکن است در چندین تعمیرات استفاده شود و هر تعمیرات ممکن است مرتبط با یک خدمت باشد. همچنین هر تکنسین می‌تواند در چندین تعمیرات شرکت کند و هر تعمیرات نیاز به یک تکنسین دارد. همچنین هر مشتری ممکن است چندین تعمیرات داشته باشد و هر تعمیرات ممکن است مرتبط با یک مشتری باشد.