جزئیات محصول

دانلود بازی  تیرانداز پرنده Bird Shooterبه زبان سی شارپ (#c)

دانلود بازی تیرانداز پرنده Bird Shooterبه زبان سی شارپ (#c)

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

در این پروژه به شما بازی  تیرانداز پرنده Bird Shooterبه زبان سی شارپ را قرار داده ایم در پایین شما می توانید توضیحات این بازی را مشاهده بفرمایید

در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09050394455 تماس حاصل فرمایید .

تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.


بازی
Bird Shooter یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن شما باید پرندگانی را که به سمت شما پرواز می کنند، از بین ببرید. این بازی با گرافیک سه بعدی زیبا و گیم پلی سریع و هیجان انگیز، شما را به چالش خواهد کشید.

برای بازی، شما باید از تفنگ خود برای شلیک به پرندگانی که به سمت شما پرواز می کنند، استفاده کنید. هر چه تعداد پرندگان بیشتری را از بین ببرید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. بازی تا زمانی که تمام پرندگان را از بین نبرید، ادامه خواهد داشت.

در بازی Bird Shooter، شما می توانید از انواع سلاح های مختلف استفاده کنید. هر سلاح قدرت و سرعت شلیک متفاوتی دارد. شما همچنین می توانید از قدرت های مختلف برای کمک به خود در از بین بردن پرندگان استفاده کنید.

بازی Bird Shooter یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هیجان انگیز هستید، بازی Bird Shooter را از دست ندهید.

در اینجا چند نکته برای بازی Bird Shooter آورده شده است:

·         از تفنگ خود برای شلیک به سر پرندگان استفاده کنید. این باعث می شود که آنها سریع تر کشته شوند.

·         از قدرت های خود برای کمک به خود در از بین بردن پرندگان استفاده کنید.

·         از محیط اطراف خود برای پنهان شدن از پرندگان استفاده کنید.

·         صبور باشید و به بازی ادامه دهید. با کمی تلاش، شما می توانید تمام پرندگان را از بین ببرید!