جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر ریکو مدل  Ricoh Aficio MP C3000

دانلود درایور پرینتر ریکو مدل Ricoh Aficio MP C3000

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

    سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند ریکو Ricoh کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر ریکو میتوانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .


Ricoh Aficio MP C3000 یک دستگاه چندکاره رنگی است که برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری طراحی شده است. این دستگاه قابلیت‌های چاپ، اسکن، کپی و فکس را ارائه می‌دهد و به منظور افزایش بهره‌وری و کارآیی در محیط کاری استفاده می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی Ricoh Aficio MP C3000 شامل موارد زیر می‌شود:

1. **چاپ رنگی با کیفیت بالا**: این دستگاه از تکنولوژی چاپ لیزری رنگی استفاده می‌کند تا اسناد رنگی با کیفیت و وضوح بالا ارائه دهد.

2. **اسکن دو روی**: قابلیت اسکن دو روی به کمک فیدر اتوماتیک مخصوص، اسناد را به صورت دو روی اسکن و به سرعت دریافت می‌کند.

3. **کپی و فکس**: همچنین دارای قابلیت‌های کپی و فکس با امکاناتی مانند کپی دو روی، امکانات اصلاحی تصویر و امکان ارسال و دریافت فکس‌ها.

4. **توانایی پرینت از روی موبایل**: با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل مربوطه، می‌توانید از طریق دستگاه‌های همراه خود به راحتی اسناد را چاپ کنید.

5. **قابلیت اتصال به شبکه**: دستگاه مجهز به قابلیت اتصال به شبکه‌های اداری می‌باشد که امکان اشتراک‌گذاری آن را بین کاربران مختلف فراهم می‌کند.

6. **مدیریت مستندات**: این دستگاه دارای امکانات مدیریت مستندات مانند عملیات اسکن به ایمیل، اسکن به پوشه، ارسال فکس و ذخیره سازی امن اطلاعات می‌باشد.

7. **سهولت کار با صفحه لمسی**: دارای صفحه لمسی بزرگ برای سهولت در عملیات چاپ، اسکن و کپی و دسترسی آسان به امکانات و تنظیمات دستگاه.

8. **قابلیت انعطاف‌پذیری**: این دستگاه از طریق اضافه کردن قطعات و امکانات اضافی قابلیت انعطاف‌پذیری بالا را در اجرای وظایف مختلف فراهم می‌کند.