جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson expression photo xp 55 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson expression photo xp 55 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

راه انداز (درایور) Epson Expression Photo XP-55 نرم افزاری است که برای اتصال و استفاده از پرینتر Epson Expression Photo XP-55 در سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز و مکینتاش طراحی شده است.

با نصب درایور Epson Expression Photo XP-55 می توانید به صورت کاملاً متمرکز و بدون مشکل با پرینتر خود کار کنید. این نرم افزار اساساً ارتباط بین سیستم عامل و پرینتر را برقرار می کند و تنظیمات و عملکرد دقیق پرینتر را فراهم می کند.

شما می توانید نسخه مناسب درایور Epson Expression Photo XP-55 را از وبسایت رسمی Epson دانلود کنید. در سایت ، به صورت جداگانه برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش نسخه های مختلف درایور موجود است.

بعد از دانلود و نصب درایور Epson Expression Photo XP-55 ، باید پرینتر را به سیستم عامل متصل کنید و تنظیمات آن را تنظیم کنید. این درایور برنامه هایی را همراه دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات پرینتر را تغییر دهید و قابلیت های خاصی را مانند پرینت از طریق شبکه و برش کاغذ را فعال کنید.