جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson l4160 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson l4160 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .



درایور Epson L4160 یک نرم افزار است که برای اتصال و مدیریت دستگاه پرینتر Epson L4160 استفاده می شود. این درایور به طور کامل با سیستم عامل شما هماهنگ است و قادر است تمام قابلیت های پرینتر را به صورت کامل فعال کند.

با نصب این درایور در سیستم عامل خود، شما می توانید به راحتی فایل ها و اسناد خود را چاپ کنید و از تمام قابلیت های پیشرفته پرینتر مانند چاپ دو رو، چاپ به صورت بی سیم و چاپ از طریق تلفن همراه استفاده کنید.

برای نصب این درایور، شما باید به وب سایت Epson مراجعه کنید و نسخه مناسب برای سیستم عامل خود را دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده را اجرا و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. پس از نصب موفقیت آمیز، شما می توانید پرینتر خود را به سیستم عامل خود متصل کنید و از طریق برنامه مدیریت پرینتر، تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید.