جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce wf 2865dwf driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce wf 2865dwf driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون  کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Epson WorkForce WF-2865DWF یک پرینتر چند کاره است که توسط کمپانی Epson ساخته شده است. این پرینتر قابلیت چاپ، اسکن، کپی و فکس را دارا می باشد. برای استفاده بهینه از این پرینتر، نیازمند نصب درایور مناسب می باشد.

درایور یک نرم افزار است که به پرینتر اجازه می دهد تا با سیستم عامل کامپیوتر شما ارتباط برقرار کند و بتواند دستورات چاپ را دریافت کند. در صورتی که درایور مناسب نصب نباشد، قادر به استفاده از قابلیت های پرینتر نخواهید بود.

برای دریافت درایور Epson WorkForce WF-2865DWF می توانید به وبسایت رسمی Epson مراجعه کنید و در قسمت پشتیبانی و درایورها، مدل پرینتر خود را انتخاب کنید. سپس در صفحه مربوطه، درایور مناسب برای سیستم عامل خود را دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب درایور، پرینتر خود را به کامپیوتر متصل کنید و سیستم عامل شما آن را شناسایی خواهد کرد. سپس می توانید از قابلیت های پرینتر استفاده کرده و به چاپ اسناد، اسکن تصاویر و ارسال فکس بپردازید.