جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce pro wf c5790dwf driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce pro wf c5790dwf driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون  کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

درایور Epson WorkForce Pro WF-C5790DWF یک نرم افزار است که به کاربران این پرینتر اپسون امکان چاپ از رایانه ها و دستگاه های دیگر را می دهد. یک درایور یک برنامه کاربردی است که ارتباط بین سیستم عامل رایانه و سخت افزار شما را فراهم می کند. با نصب و راه اندازی درایور، می توانید از قابلیت های ویژه این پرینتر استفاده کنید و تنظیمات مربوط به چاپ را تغییر دهید.

نصب درایور Epson WorkForce Pro WF-C5790DWF بسیار ساده است. ابتدا باید درایور را از وبسایت Epson دانلود کنید و سپس فایل دانلود شده را اجرا کنید. در صورتی که از یک CD نصب استفاده می کنید، می توانید CD را در درایو CD/DVD رایانه خود قرار داده و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.

بعد از نصب، باید پرینتر خود را با رایانه متصل کنید. این می تواند از طریق کابل USB یا شبکه باشد. بسته به اتصال پرینتر و نرم افزار سیستم عامل شما، ممکن است بخواهید تنظیمات اتصال را در مرحله نصب وارد کنید.