جزئیات محصول

دانلود پروژه پایگاه داده آژانس هواپیمایی با MY SQL

دانلود پروژه پایگاه داده آژانس هواپیمایی با MY SQL

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پرپروژه کلیه پروژه های پایگاه داده به زبان های مختلف را فراهم کرده است شما عزیزان به راحتی میتوانید برای دانلود پروژه پایگاه داده MYSQL در این سایت اقدام نمایید.

 

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به آموزش از ما بخواهید تا این پروژه را به شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری آموزش دهیم . حتی می توانید پروژه دلخواه خود را به صورت سفارشی درخواست دهید .

یک پروژه پایگاه داده آژانس هواپیمایی با MySQL یک پایگاه داده است که برای ذخیره اطلاعات مربوط به یک آژانس هواپیمایی استفاده می شود. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات تماس مشتریان، مانند نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل
  • اطلاعات سفر مشتریان، مانند مقصد، تاریخ و زمان پرواز، و نوع صندلی
  • اطلاعات پرداخت مشتریان، مانند شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضا
  • اطلاعات شرکت هواپیمایی، مانند نام، شماره تماس و آدرس وب سایت
  • اطلاعات فرودگاه ها، مانند نام، آدرس و کد فرودگاه
  • اطلاعات پروازها، مانند شماره پرواز، تاریخ و زمان پرواز، مبدا، مقصد و نوع هواپیما

این پروژه می تواند برای ذخیره اطلاعات مربوط به یک آژانس هواپیمایی کوچک یا بزرگ استفاده شود. برای یک آژانس هواپیمایی کوچک، ممکن است فقط لازم باشد اطلاعات تماس مشتریان و اطلاعات سفر آنها را ذخیره کند. برای یک آژانس هواپیمایی بزرگ، ممکن است لازم باشد اطلاعات بیشتری را ذخیره کند، مانند اطلاعات پرداخت مشتریان و اطلاعات شرکت هواپیمایی و فرودگاه.

برای ایجاد یک پروژه پایگاه داده آژانس هواپیمایی با MySQL، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک پایگاه داده جدید ایجاد کنید.
  2. جداول مورد نیاز را ایجاد کنید.
  3. داده ها را در جداول وارد کنید.
  4. پرس و جوهای SQL برای دسترسی به داده ها ایجاد کنید.

برای ایجاد جداول مورد نیاز، باید از یک نمودار ER استفاده کنید. یک نمودار ER یک نمودار است که نمایش گرافیکی داده های یک پایگاه داده است. برای یک پروژه پایگاه داده آژانس هواپیمایی، نمودار ER باید موارد زیر را نشان دهد:

  • جدول های موجود در پایگاه داده
  • فیلدهای موجود در هر جدول
  • روابط بین جداول

پس از ایجاد جداول، می توانید داده ها را در آنها وارد کنید. می توانید از یک برنامه مدیریت پایگاه داده یا از طریق خط فرمان برای وارد کردن داده ها استفاده کنید.

 

پس از وارد کردن داده ها، می توانید پرس و جوهای SQL برای دسترسی به داده ها ایجاد کنید. پرس و جوهای SQL زبانی هستند که برای دستکاری داده ها در پایگاه داده استفاده می شوند. می توانید از پرس و جوهای SQL برای انجام کارهای مختلفی مانند بازیابی داده ها، به روزرسانی داده ها و حذف داده ها استفاده کنید.