جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی دونده گاوچران با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی دونده گاوچران با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.
در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشدپر


پروژه: بازی دونده گاوچران 2D
 
 
این پروژه بازی با استفاده از موتور بازی Unity توسعه داده شده است. زبانی که برای توسعه این بازی ساده استفاده شده، زبان C# است. فایل پروژه شامل دارایی‌ها و فایل‌های دیگری مانند اسکریپت‌های C#، پیش‌ساخته‌ها، انیمیشن‌ها، صداها و غیره و همچنین یک فایل اپلیکیشن بازی است. گاوچران دونده یک بازی تک‌نفره 2D بی‌پایان است که برای اندروید و رایانه‌ها طراحی شده و در آن بازیکن هرگز متوقف نمی‌شود. در مورد گیم‌پلی، بازیکن باید در طول بازی با پریدن و اجتناب از موانع، سکه‌ها را جمع‌آوری کند. کنترل‌های رایانه‌ای [دکمه Space برای پرش یا می‌توانید به سادگی با لمس صفحه پرش کنید] هستند. این پروژه بازی برای کاربران آسان است و به راحتی قابل درک است.