جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson surecolor t5470 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson surecolor t5470 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون  کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Driver Epson SureColor T5470 یک درایور است که برای نصب و استفاده از پرینتر Epson SureColor T5470 بر روی سیستم عامل شما استفاده می شود. این درایور به شما امکان می دهد تا از تمام قابلیت ها و ویژگی های این پرینتر، از جمله چاپ با کیفیت بالا و سرعت بیشتر، بهره ببرید.

از طریق نصب این درایور، شما قادر خواهید بود تا از طریق نرم افزارهای مختلف چاپی و همچنین از طریق درایوهای موجود در سیستم عامل خود، به راحتی به پرینتر متصل شوید و فایل ها و اسناد خود را به آن ارسال کنید. همچنین با استفاده از این درایور، قادر خواهید بود تا تنظیمات پرینتر را برای اخراجی های مختلف (مانند سایز کاغذ، کیفیت چاپ و ...) تنظیم کنید

بعد از نصب درایور Epson SureColor T5470، می توانید با استفاده از برنامه های جانبی مانند Microsoft Word، Adobe Photoshop و بیشتر، به راحتی مستقیماً به پرینتر خود چاپ کنید و تجربه چاپ با کیفیت و تمیز را تجربه کنید.