جزئیات محصول

دانلود پروژه پایگاه داده فروشگاه کیف و کفش  با MY SQL

دانلود پروژه پایگاه داده فروشگاه کیف و کفش با MY SQL

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پرپروژه کلیه پروژه های پایگاه داده به زبان های مختلف را فراهم کرده است شما عزیزان به راحتی میتوانید برای دانلود پروژه پایگاه داده MYSQL در این سایت اقدام نمایید.

 

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به آموزش از ما بخواهید تا این پروژه را به شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری آموزش دهیم . حتی می توانید پروژه دلخواه خود را به صورت سفارشی درخواست دهید .

 یک پایگاه داده فروشگاه کیف و کفش با MySQL یک سیستم ذخیره سازی داده‌ها است که برای مدیریت اطلاعات مربوط به یک فروشگاه کیف و کفش استفاده می‌شود. این پایگاه داده می‌تواند برای ذخیره اطلاعات مربوط به محصولات، مشتریان، کارکنان، سفارشات و پرداخت‌ها استفاده شود.

یک پایگاه داده کیف و کفش با MySQL می‌تواند برای انجام طیف گسترده‌ای از کارها استفاده شود، از جمله:

  • ذخیره اطلاعات مربوط به محصولات، مانند نام، توضیحات، قیمت و موجودی
  • ذخیره اطلاعات مربوط به مشتریان، مانند نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل
  • ذخیره اطلاعات مربوط به کارکنان، مانند نام، نقش، حقوق و ساعات کاری
  • ذخیره اطلاعات مربوط به سفارشات، مانند تاریخ، مشتری، محصولات و قیمت
  • ذخیره اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها، مانند تاریخ، مشتری، مبلغ و روش پرداخت

برای ایجاد یک پایگاه داده کیف و کفش با MySQL، ابتدا باید یک سرور MySQL را نصب و پیکربندی کنید. سپس، می‌توانید از یک ابزار طراحی پایگاه داده برای ایجاد یک نمودار موجودیت-رابطه (ERD) استفاده کنید. این نمودار ERD یک نمایش گرافیکی از داده‌های مورد نیاز شما است.

پس از ایجاد نمودار ERD، می‌توانید از یک ابزار مدیریت پایگاه داده برای ایجاد جداول، ستون‌ها و محدودیت‌ها استفاده کنید. جداول ساختار داده‌های شما را ذخیره می‌کنند، ستون‌ها داده‌های خاص را ذخیره می‌کنند و محدودیت‌ها قوانینی را برای داده‌هایی که می‌توانید در جداول ذخیره کنید، اعمال می‌کنند.

پس از ایجاد جداول، ستون‌ها و محدودیت‌ها، می‌توانید داده‌ها را در پایگاه داده خود وارد کنید. می‌توانید از یک ابزار مدیریت پایگاه داده یا یک اسکریپت SQL برای وارد کردن داده‌ها استفاده کنید.

پس از وارد کردن داده‌ها، می‌توانید از پایگاه داده خود برای انجام عملیات مختلف استفاده کنید. می‌توانید از پرس‌وجوهای SQL برای بازیابی داده‌ها، از به‌روزرسانی‌های SQL برای تغییر داده‌ها و از حذف‌های SQL برای حذف داده‌ها استفاده کنید.