جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی EverWing  با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی EverWing با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی EverWing در موتور Unity با کد منبع

درباره پروژه

پروژه بازی EverWing با استفاده از موتور بازی Unity توسعه داده شده است. زبان استفاده شده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل فایل‌هایی نظیر اسکریپت‌های C#، پری‌فاب‌ها، تصاویر اسپرایت و انواع دیگر از منابع است. EverWing یک بازی اکشن کوچک 2D است که برای کامپیوترها و گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. گرافیک بازی مناسب است و کنترل‌های آن برای کاربران بسیار ساده هستند.


درباره گیم‌پلی

در مورد گیم‌پلی، EverWing یکی از بازی‌هایی است که بسیار اعتیادآور در فیسبوک مسنجر بازی می‌شود. این پروژه نسخه کلون شده بازی اصلی EverWing می‌باشد. هرچند این نسخه کلون شده دارای تمام ویژگی‌ها و دشمنان مانند بازی اصلی نیست، اما از نظر گیم‌پلی تقریباً مشابه است. در این بازی، بازیکن باید به سادگی به دشمنان شلیک کرده و از هر دشمنی که در راهش قرار دارد دور بشود. هیچ یک از دشمنان معمولی حمله نمی‌کنند، فقط به صورت مستقیم به جلو حرکت می‌کنند. هر یک از دشمنان دارای یک نوار انرژی خاص هستند و بازیکن باید آن‌ها را نابود کرده و راهی برای عبور از آن‌ها بسازد. پس از هر کشتن دشمن، بازیکن امتیاز می‌گیرد.


بیشترین‌ بار هر بار که او از دشمنان کشته می‌کند، احتمالاً این است که آن‌ها یک آیتم را بیرون می‌ریزند؛ شکل الماس شکل است و بازیکن باید آن‌ها را جمع آوری کند. این نسخه کلون شده تقریباً مانند یک بازی بی‌پایان است. هدف اصلی این بازی تخریب دشمن و کسب امتیاز است. حالا درباره کنترل بازی صحبت کنید، بسیار ساده است: بازیکن باید به طور مداوم کاراکتر را در صفحه لمس کند و حرکت کند، کاراکتر به صورت خودکار همان لحظه که بازی آغاز می‌شود شلیک می‌کند. شخصیت‌های بازی و مکان‌ها بازی نسخه اصلی متفاوت هستند. در مورد محیط بازی، تصاویر مختلف اسپرایت و پری‌فاب‌ها قرار داده شده‌اند که تصویر دقیقی از شخصیت‌ها و پس‌زمینه آن‌ها را ارائه می‌دهد.


 

برای اجرای این پروژه، باید نرم‌افزار Unity3D را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بازی EverWing در موتور Unity با کد منبع قابل دانلود است.