جزئیات محصول

دانلود پروژه راکت سرعت با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه راکت سرعت با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه

پروژه: بازی راکت سرعت در جاوا اسکریپت با کد منبع

بازی راکت سرعت یک پروژه ساده است که با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. این بازی یک بازی کوچک جالب و اعتیادآور است. کاربر باید راکت ها و توده های سنگینی را که روی صفحه ظاهر می شوند قبل از اینکه به سطح زمین برخورد کنند ، از بین ببرد. اگر کاربر توده ها و راکت های بیشتری را از دست بدهد ، جمعیت زمین کاهش می یابد. و پس از رسیدن جمعیت به 0 ، بازی تمام می شود.

درباره بازی

این بازی Speed Rocket به سادگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. هدف اصلی بازی این است که از زمین محافظت کنید. بازیکن باید راکت هایی را که به صورت تصادفی در صفحه جریان می یابد ، نابود کند. اگر کاربر نتواند راکت ها را نابود کند ، جمعیت زمین را نابود خواهد کرد. و بازی زمانی به پایان می رسد که جمعیت به صفر برسد. طراحی گیم پلی ساده است که کاربر آن را دشوار نمی یابد و می تواند پیمایش کند. کنترل های گیم پلی ساده است.

کنترل ها:

·         حمله پیش فرض - کلیک چپ روی راکت ها

·         مین گرانش - کلیک راست

·         بمب هسته ای - spacebar

·         جابجایی موجودی - i

همچنین ، این پروژه شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای انجام اعتبار سنجی در بخش های خاصی از پروژه است.

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این پروژه به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید ، فقط یک مرورگر. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox برای عملکرد بهتر استفاده کنید. برای اجرای پروژه ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. بازی راکت سرعت در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود و استفاده فقط برای اهداف آموزشی است.

توضیحات:

·         این یک بازی تک نفره راکت سرعت است.

·         هدف از بازی این است که از زمین محافظت کنید.

·         بازیکن باید راکت هایی را که به صورت تصادفی در صفحه جریان می یابد ، نابود کند.

·         اگر بازیکن نتواند راکت ها را نابود کند ، جمعیت زمین را نابود خواهد کرد.

·         بازی زمانی به پایان می رسد که جمعیت به صفر برسد.

·         این بازی با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده است.

·         می توانید این بازی را در هر مرورگر مدرنی اجرا کنید.