جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson expression home-xp 355 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson expression home-xp 355 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون  کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

درایور Epson Expression Home XP-355 یک نرم افزار است که برای اتصال و کنترل چاپگر Epson Expression Home XP-355 با سیستم عامل شما استفاده می شود. این درایورها به شما امکان پرینت، اسکن و کپی را در چاپگر خود می دهند.

پس از نصب درایورها، شما قادر خواهید بود از طریق نرم افزارهای کاربردی مانند Microsoft Word یا Adobe Photoshop به راحتی برنامه ریزی و کنترل چاپگر خود را داشته باشید. علاوه بر این، درایور ها به شما امکان اتصال به طرح های مختلف چاپی، انتخاب کیفیت چاپ و تنظیمات مختلف دیگر را می دهند.

برای دریافت و نصب درایور، می توانید به وب سایت رسمی Epson مراجعه کنید و در بخش پشتیبانی یا دریافت درایورها، مدل دقیق چاپگر خود را جستجو کنید. سپس درایور مورد نیاز را بارگیری کنید و طبق دستورالعمل های نصب آن را نصب کنید.