جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson et-3750 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson et-3750 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Epson ET-3750 یک پرینتر چند منظوره است که توسط شرکت اپسون تولید شده است. این پرینتر از جمله قابلیت‌هایی مانند پرینت دو رو، تکثیر و اسکن سند، اسکن کردن به ایمیل و اسکن کردن به فلش مموری را دارا می‌باشد.

برای استفاده از این پرینتر در کامپیوتر شخصی خود، باید درایورهای مربوطه را نصب کنید. درایورها نرم‌افزارهایی هستند که کامپیوتر و پرینتر را به هم متصل می‌کنند و به شما امکان چاپ دادن از کامپیوتر را می‌دهند.

برای دریافت درایور Epson ET-3750 می‌توانید به وبسایت رسمی اپسون مراجعه کنید و درایور مربوطه را برای سیستم عامل خود دانلود کنید. پس از دانلود، فایل درایور را اجرا کنید و دستورات نصب را دنبال کنید.

اگر نیاز به به‌روزرسانی درایور پرینتر دارید، می‌توانید به روش‌های مختلفی مانند بررسی وبسایت رسمی اپسون، استفاده از نرم افزار Epson Software Updater یا به‌روزرسانی از طریق مدیریت دستگاه‌ها در ویندوز اقدام کنید.