جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce 60 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce 60 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

درایور Epson WorkForce 60 یک نرم‌افزار است که برای اتصال و کنترل صحیح پرینتر Epson WorkForce 60 به سیستم عامل شما استفاده می‌شود. درایور‌ها همچنین قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافی را برای پرینتر اضافه می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا به طور کامل از قابلیت‌های پرینتر استفاده کنید.

اگر درایور Epson WorkForce 60 را دارید و به سیستم‌عامل خود نصب کنید، شما می‌توانید از طریق محیط کاربری آن به تنظیمات پرینتر دسترسی پیدا کنید. این درایور درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی را برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک ارائه می‌دهد.

بعد از نصب درایور، می‌توانید در محیط‌های گوناگون نظیر برنامه‌های آفیس، برنامه‌های گرافیکی و سایر اپلیکیشن‌های پرینتر خود را استفاده کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات رزولوشن، رنگ و سایر ویژگی‌ها را از طریق درایور و سیستم‌عامل تنظیم کنید.