جزئیات محصول

دانلود بازی فکری دور ایستاده با پایتون python

دانلود بازی فکری دور ایستاده با پایتون python

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با پایتون  یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

 
در این پروژه برای شما بازی طراحی کرده ایم که به زبان پایتون نوشته شده است
در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09912371513 . 09050394455 تماس حاصل فرمایید .
 
تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.

بازی دوز ایستاده، یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده برای تمامی سنین است که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود به چالش بپردازید و مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را بهبود ببخشید. این بازی ساده و در عین حال اعتیادآور، به شما فرصتی عالی برای تقویت تفکر منطقی و توانایی حل مسائل می‌دهد.
 
در بازی دوز ایستاده، شما باید خطوط از بالا به پایین و از چپ به راست در یک صفحه بازی گره خورده را تشکیل دهید. هدف شما این است که از ترکیب‌های مختلف از اعداد داده شده، خطوط عمودی یا افقی با مجموع مشخصی ایجاد کنید. هرچقدر که بیشتر خط تشکیل دهید و امتیاز بیشتری کسب کنید، بازی مورد علاقه خود را به بهترین شکل تجربه خواهید کرد.
 
آماده به چالش گرفتن توانایی‌های خود در دنیای دوز ایستاده با پایتون هستید؟ این بازی فرصتی عالی برای آموزش و سرگرمی در عین حال است. بازی کردن و برنامه نویسی را به یک تجربه مهیج تبدیل کنید و به مسیری از کدنویسی خلاقانه و جذاب پایتون بپردازید.