جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی پینگ پنگ با پایتون python

دانلود پروژه بازی پینگ پنگ با پایتون python

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با پایتون  یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

 
در این پروژه برای شما بازی طراحی کرده ایم که به زبان پایتون نوشته شده است
در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09912371513 . 09050394455 تماس حاصل فرمایید .
 
تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.
 
بازی پینگ پونگ یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که به راحتی می‌توانید با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون ایجاد کنید. این بازی به دو بازیکن اجازه می‌دهد تا در یک مسابقه هیجان‌انگیز به چالش بکشند و توانایی‌های بازی خود را به اثبات بگذارند.

در این بازی، هر بازیکن یک راکت و یک توپ دارد. هدف اصلی این بازی این است که با استفاده از راکت، توپ را به سمت طرف مقابل پرتاب کنید و تا زمانی که توپ به خط مرزی از میان پرده‌ها (واقع در وسط صفحه) برسد، ادامه دهید. اگر توپ از شما عبور کند، حریف یک امتیاز به دست می‌آورد. هدف این است که تعداد امتیازهای خود را افزایش دهید و حریف را شکست دهید.

برنامه نویسی این بازی در پایتون بسیار ساده است. شما می‌توانید از کتابخانه‌های گرافیکی مثل Pygame استفاده کنید تا صفحه بازی را ایجاد کرده و ویژگی‌های مختلفی برای آن اضافه کنید.

استفاده از پایتون برای ایجاد بازی پینگ پونگ، یک فرصت عالی برای تمرین و بهبود مهارت‌های برنامه‌نویسی شماست. بنابراین، به عمل بپردازید و با ایجاد این بازی، سرگرمی و چالشی جذاب را برای خود و دیگران فراهم کنید.