جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت بیمه با استفاده از فریم‌ورک جنگو django

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت بیمه با استفاده از فریم‌ورک جنگو django

قیمت: 48,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   django است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  django  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .






پروژه: سیستم مدیریت بیمه با استفاده از فریم‌ورک جنگو و کد منبع

 

این پروژه که در جنگو ساخته شده است، مبتنی بر پایتون، جنگو و پایگاه‌داده SQLite3 است. این پروژه‌ای ساده برای مبتدیان است تا یاد بگیرند چگونه یک پروژه تحت وب مبتنی بر پایتون و جنگو را ایجاد کنند.


درباره سیستم


این سیستم یک برنامه تحت وب چندکاربره است. این سیستم تمام سیاست‌های بیمه مشتریان را مدیریت می‌کند. ادمین دارای امکانات بیشتری نسبت به مشتری است. در اینجا حساب ادمین را می‌توان با استفاده از دستور createsuperuser ایجاد کرد. پس از ورود به سیستم، ادمین می‌تواند عملیات‌های CRUD مربوط به مشتریان، سیاست‌ها و دسته‌بندی‌ها را انجام دهد. همچنین ادمین می‌تواند تمام کاربران ثبت‌نام شده را مشاهده کند و به سوالات مطرح شده توسط مشتریان پاسخ دهد.


نیازمندی‌ها:


- پایتون

- جنگو


چگونه سیستم را اجرا کنیم؟


برای اجرای این سیستم بر روی دستگاه خود، ابتدا باید فایل فشرده را استخراج کنید. سپس به دایرکتوری به نام "insurancemanagement-master" بروید. در این دایرکتوری یک فایل requirements وجود دارد. شما باید این نیازمندی‌ها را یا با استفاده از دستور `pip install -r requirements.txt` و یا با نصب تک به تک با استفاده از دستور pip نصب کنید. سپس دستور `python3 manage.py migrate` را اجرا کنید. می‌توانید با استفاده از دستور `python3 manage.py createsuperuser` یک حساب ادمین ایجاد کنید. در نهایت سرور را با استفاده از دستور `python3 manage.py runserver` اجرا کنید و نتیجه دلخواه را دریافت کنید.