جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت سفارشات با استفاده از فریمورک Django

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت سفارشات با استفاده از فریمورک Django

قیمت: 48,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   django است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  django  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .






پروژه: سیستم مدیریت سفارشات با استفاده از فریمورک Django


سیستم مدیریت سفارشات یک اپلیکیشن وب کامل با استفاده از Django است که رابط کاربری تعاملی برای مدیریت تمام محصولات، سفارشات و مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این سیستم از تمام عملیات CRUD پشتیبانی می‌کند و امکان صادر کردن داده‌ها به صورت فایل PDF را نیز فراهم می‌آورد.


درباره سیستم

سیستم مدیریت سفارشات با استفاده از فریمورک Python Django برای بک‌اند و HTML، CSS و JavaScript برای فرانت‌اند وب ساخته شده است. این سیستم دارای طراحی رابط کاربری تمیز و تعاملی برای افزودن، ویرایش و حذف محصولات است. به طور مشابه، سفارشات و مشتریان برای مدیر هر بخش نیز از عملیات CRUD پشتیبانی می‌کنند.


این سیستم همچنین یک پنل مدیریت ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توان تمام کاربران ثبت‌شده، محصولات و سفارشات را کنترل کرد. همچنین، امکان صادر کردن تمام گزارش‌ها و داده‌های ذخیره‌شده در پایگاه داده به صورت فایل PDF نیز فراهم است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟


برای اجرای این پروژه، باید Python را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پس از دانلود پروژه، مراحل زیر را دنبال کنید:


مرحله 1: فایل را استخراج/باز کنید


مرحله 2: به داخل پوشه پروژه بروید، CMD را باز کنید و دستورات زیر را تایپ کنید تا فریمورک Django را نصب کرده و وب‌سرور را اجرا کنید:


```

pip install -r requirements.txt

python manage.py runserver

```


مرحله 3: در نهایت، مرورگر را باز کرده و به آدرس localhost:8000 بروید


برای پنل مدیریت Django:

نام کاربری: admin

رمز عبور: admin