جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت موجودی در VB.NET

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت موجودی در VB.NET

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   vb.net است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  vb.net  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .

پروژه: سیستم مدیریت موجودی در VB.NET با کد منبع

 
**درباره پروژه:**
پروژه سیستم مدیریت موجودی با استفاده از VB.NET توسعه یافته است. این پروژه بر اساس مفهوم نگهداری و تولید رکوردی از موجودی کالاها طراحی شده است. پیش از ورود به منوی اصلی، کاربر باید از طریق سیستم ورود عبور کند تا به سیستم دسترسی پیدا کند. پس از ورود به سیستم، کاربر می‌تواند موارد جدید کالاها را وارد کرده و از ویژگی‌های دیگر مانند مدیریت فروش کالا، دریافت کالا، صادرکننده شعبه، صادرکننده سرمایه‌گذاری، صادرکننده هزینه، و صادرکننده فروش استفاده کند. هنگام وارد کردن کالای جدید، کاربر باید نام تأمین‌کننده، نام کالا، آدرس، شماره تلفن، تاریخ، نرخ و مقدار را وارد کند و سپس سیستم داده‌های وارد شده را در پایگاه داده ذخیره می‌کند.

رکوردهای موجودی ذخیره شده در پایگاه داده به راحتی با تمام جزئیات قابل بازیابی هستند. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، ویژگی‌های دیگری نیز در نوار جستجو وجود دارد که شامل مشاهده موجودی – شعبه، مشتری، و جزئیات مقدار موجودی، مشاهده فروشگاه – تأمین‌کننده، جزئیات مشتری، تغییر رمز عبور و دریافت گزارش‌های کامل است. سه دسته جستجو وجود دارد: بر اساس نام تأمین‌کننده، نام کالا و تاریخ. تمام جزئیات کالاها با تأمین‌کنندگان به ترتیب صعودی با استفاده از شماره‌های نماد مرتب شده است. دو دسته جستجو برای کاربران وجود دارد: فردی و گروهی. هر زمان که یک دانش‌آموز ترک تحصیل کند یا از مدرسه برود، رکورد او می‌تواند از پایگاه داده حذف شود. اطلاعات مربوط به مدرسه و جزئیات تماس در برگه اطلاعات مدرسه ارائه شده است.

پروژه سیستم مدیریت موجودی به مدیریت کالاها/کالاها در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند و استفاده از آن زمان‌بر نیست. این پروژه برای کاربران ساده و قابل فهم است. برای اجرای این پروژه، باید Visual Studio IDE بر روی کامپیوتر شما نصب شده باشد. سیستم مدیریت موجودی در VB.NET به صورت رایگان با کد منبع قابل دانلود است. برای مشاهده نمای پروژه، به تصویر اسلاید پایین نگاه کنید.

**ویژگی‌ها:**
- سیستم ورود
- ورود کالا (افزودن، ویرایش، حذف)
- فروش کالا
- دریافت کالا
- صادرکننده شعبه
- صادرکننده سرمایه‌گذاری
- صادرکننده هزینه
- صادرکننده فروش
- تغییر رمز عبور
- مشاهده موجودی
- مشاهده جزئیات مشتری، شعبه، تأمین‌کننده و فروشگاه