جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت لبنیات در VB.NET

دانلود پروژه کاربردی سیستم مدیریت لبنیات در VB.NET

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   vb.net است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  vb.net  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .


پروژه: سیستم مدیریت لبنیات در VB.NET با کد منبع

درباره پروژه
پروژه سیستم مدیریت لبنیات با استفاده از VB.NET توسعه یافته است. این پروژه بر اساس مفهوم مدیریت محصولات لبنی و سوابق آن‌ها طراحی شده است. برای دسترسی به سیستم، یک سیستم ورود به سیستم وجود دارد. کاربران می‌توانند به راحتی محصولات لبنی، کاربران، قیمت‌های جدید و غیره را اضافه کنند و مدیریت کنند.

درباره ویژگی‌های این سیستم، کاربران می‌توانند محصولات لبنی را با وارد کردن شماره حساب، نام، آدرس، شماره لبنیات، لیتر، قیمت هر لیتر و کل قیمت اضافه کنند. همچنین، کاربران می‌توانند قیمت‌های جدید را با وارد کردن شناسه قیمت، قیمت کنونی و جدید تنظیم کنند. برای جستجوی یک حساب، کاربر باید شماره حساب را وارد کند. ویژگی‌های دیگر شامل جستجوی سوابق شیر و افزودن حساب جدید است که با ارائه شماره حساب، نام، آدرس، موبایل و مرکز امکان‌پذیر است.

طراحی این سیستم به قدری ساده است که کاربر در استفاده از آن با مشکلی مواجه نخواهد شد. پروژه سیستم مدیریت لبنیات به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت‌های تراکنش را به راحتی مدیریت کنند. قبل از اجرای آن، باید DataSource را از منبع فعلی به منبع خود تغییر دهید. این پروژه به راحتی قابل استفاده و درک است. برای اجرای این پروژه باید Visual Studio IDE را روی رایانه خود نصب کرده باشید. 
ویژگی‌ها:

- سیستم ورود به سیستم
- افزودن محصولات لبنی
- تنظیم قیمت‌های جدید
- عملیات CRUD بر روی حساب‌ها
- جستجوی حساب
- جستجوی محصولات لبنی