جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی فضایی ها با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی فضایی ها با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی فضایی ها در جاوا اسکریپت

بازی فضایی ها یک پروژه HTML5 و جاوا اسکریپت است. این بازی عالی به نظر می رسد و سرگرم کننده است. هیچ چارچوبی در این بازی وجود ندارد. این بازی سرگرم کننده است و حتی بیشتر از آن ، سرگرم کننده است که آن را دوباره ایجاد کنید. بنابراین امیدواریم بتوانید برخی سطوح اضافی را به این بازی اضافه کنید.

گیم پلی

هنگامی که بازی را باز می کنید ، اکنون یک صفحه با گزینه های منوی شروع ظاهر می شود. کنترل های بازی arrow keys هستند و سایر کنترل ها در منوی بازی موجود است. این بازی دارای دشمنان فضایی مختلف است. تیراندازی با spacebar برای این بازی انجام می شود. وقتی بازی را شروع می کنید ، دشمنان از بالا شروع به شلیک گلوله می کنند. وقتی به دشمنان ضربه بزنید ، برخی از امتیازات را کسب خواهید کرد. هر کجا که حرکت کنید یا سعی کنید برای مدتی متوقف شوید ، دشمنان به سمت شما می آیند. اگر با یکی از این دشمنان تماس گرفتید ، سلامتی خود را از دست خواهید داد. قدرت سلامتی پس از ضربه خوردن بلافاصله ظاهر می شود. سرعت بازی هر چند وقت یکبار افزایش می یابد.

این بازی شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای انجام اعتبار سنجی در قسمت های خاصی از بازی است.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این بازی به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید ، اما به یک مرورگر نیاز دارید. می توانید از Google Chrome یا Mozilla Firefox برای بازی بهتر و بهینه استفاده کنید. برای بازی ، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. پروژه فضایی ها در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود است ، فقط برای مقاصد آموزشی استفاده کنید. برای پروژه دمو ،

ترجمه:

بازی فضایی ها یک بازی ساده است که با استفاده از HTML ، CSS و JavaScript ایجاد شده است. در این بازی ، بازیکن باید یک سفینه فضایی را کنترل کند و از آن برای شلیک به دشمنان فضایی استفاده کند. دشمنان فضایی به سمت بازیکن حرکت می کنند و اگر به آنها برخورد کنند ، بازیکن جان خود را از دست می دهد. بازیکن می تواند با جمع آوری قدرت سلامتی ، سلامتی خود را افزایش دهد. بازی به مرور زمان دشوارتر می شود و بازیکن باید مهارت خود را برای زنده ماندن افزایش دهد.

برای اجرای این پروژه ، نیازی به سرور محلی ندارید ، اما به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این سیستم ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنیدامیدوارم این مفید باشد!