جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر سامسونگ مدل samsung ml 1630 driver

دانلود درایور پرینتر سامسونگ مدل samsung ml 1630 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند سامسونگ کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینترسامسونگ می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .


Samsung ML-1630 یک پرینتر لیزری سامسونگ با طراحی شیک و جمع و جور است که برای استفاده در کامپیوترها و سیستم‌های عامل مختلف ساخته شده است. درایورها (یا درایور نرم‌افزار) نیز برنامه‌هایی هستند که به دستگاه‌های سخت‌افزاری مانند پرینتر اجازه می‌دهند که با سیستم عامل کامپیوتر یا دستگاه ارتباط برقرار کنند و کار کنند.

برای استفاده از پرینتر Samsung ML-1630 بر روی کامپیوتر خود، شما باید درایورهای مرتبط را نصب کنید. بهترین روش برای دریافت و نصب درایورها این است که به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید. در بخش پشتیبانی یا دانلود، به دنبال نرم‌افزارها یا درایورهای مرتبط با Samsung ML-1630 بگردید. درایورهای طراحی شده برای سیستم عامل خاص را انتخاب کنید (مانند Windows، Mac، یا لینوکس) و سپس آنها را دانلود کنید و نصب کنید. 🖨️💻

محل قرارگیری درایورها در وب‌سایت رسمی سامسونگ ممکن است برای هر سیستم عامل متفاوت باشد. بهتر است از منوها و دسترسی‌های موجود در وب‌سایت برای پیدا کردن صفحه درایورها استفاده کنید. در صفحه مربوطه، مطمئن شوید که درایورهای متوافق با مدل دقیق پرینتر شما (ML-1630) هستند و با ورژن سیستم عامل شما سازگاری داشته باشند.