جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر سامسونگ مدل samsung ml 3312nd driver

دانلود درایور پرینتر سامسونگ مدل samsung ml 3312nd driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند سامسونگ کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینترسامسونگ می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .


درایور Samsung ML-3312ND یک نرم افزار است که برای اتصال و درایو کردن پرینتر Samsung ML-3312ND به سیستم عامل شما استفاده می شود. این درایور، پروتکل ها و دستورالعمل های مورد نیاز را برای ارتباط بین سیستم عامل و پرینتر فراهم می کند.

برای نصب درایور Samsung ML-3312ND، شما می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  1. استفاده از CD ارائه شده: اگر یک CD نرم افزاری با پرینتر دریافت کرده اید، آن را در درایو CD/DVD قرار دهید و نصب را آغاز کنید. برنامه نصب به طور خودکار شروع خواهد شد و شما را در مراحل نصب هدایت می کند.

  2. دانلود درایور از وبسایت سامسونگ: به وبسایت رسمی سامسونگ (samsung.com) بروید و به بخش پشتیبانی یا درایورها بروید. سپس مدل دقیق پرینتر خود را جستجو کنید (Samsung ML-3312ND) و به صفحه درایور های دانلود شده بروید. در اینجا شما درایور مربوطه را برای سیستم عامل خود (مانند ویندوز یا مک) دانلود کنید. بعد از دانلود، فایل را اجرا کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.

  3. استفاده از ویندوز Update: شما همچنین می توانید به بخش بروزرسانی ویندوز بروید و گزینه بروزرسانی درایورها را جستجو کنید. ویندوز ممکن است درایورهای لازم را برای شما پیدا کند و نصب کند.