جزئیات محصول

دانلود پروژه

دانلود پروژه "بازی ریسینگ پیکسل کارت" با استفاده از جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد


 ### پروژه "بازی ریسینگ پیکسل کارت" با استفاده از جاوا اسکریپت
 
بازی "ریسینگ پیکسل کارت" یک پروژه سرگرم‌کننده است که با استفاده از جاوا اسکریپت و HTML5 Canvas ساخته شده است. در این بازی، بازیکن کنترل یک ماشین پیکسل‌دار را بر عهده دارد و باید در یک پیست مسابقه با سایر ماشین‌ها رقابت کند.
 
#### ویژگی‌های پروژه:
- **گرافیک پیکسلی:** طراحی ساده و جذاب به سبک پیکسلی.
- **حرکت ماشین:** قابلیت حرکت ماشین به چپ و راست با استفاده از کلیدهای کیبورد.
- **مسابقه با سایر ماشین‌ها:** رقابت با ماشین‌های دیگر در پیست.
- **امتیازدهی:** نمایش امتیاز بازیکن بر اساس زمان و عملکرد.
 
### کد منبع:
 
#### 1. فایل `index.html`
 
```html
   
   
    Pixel Kart Racing Game
   
   
   
```
 
#### 2. فایل `app.js`
 
```javascript
const canvas = document.getElementById("gameCanvas");
const ctx = canvas.getContext("2d");
 
let car = {
    x: canvas.width / 2 - 25,
    y: canvas.height - 60,
    width: 50,
    height: 80,
    speed: 5,
    color: 'blue'
};
 
let obstacles = [];
let score = 0;
let gameOver = false;
 
function createObstacle() {
    const x = Math.random() * (canvas.width - 50);
    const obstacle = {
        x: x,
        y: -50,
        width: 50,
        height: 80,
        speed: Math.random() * 2 + 2,
        color: 'red'
    };
    obstacles.push(obstacle);
}
 
function drawCar() {
    ctx.fillStyle = car.color;
    ctx.fillRect(car.x, car.y, car.width, car.height);
}
 
function drawObstacles() {
    obstacles.forEach(obstacle => {
        ctx.fillStyle = obstacle.color;
        ctx.fillRect(obstacle.x, obstacle.y, obstacle.width, obstacle.height);
        obstacle.y += obstacle.speed; // Move obstacle down
    });
}
 
function checkCollision() {
    for (let obstacle of obstacles) {
        if (car.x < obstacle.x + obstacle.width &&
            car.x + car.width > obstacle.x &&
            car.y < obstacle.y + obstacle.height &&
            car.y + car.height > obstacle.y) {
            gameOver = true;
        }
    }
}
 
function updateScore() {
    score++;
    ctx.fillStyle = 'black';
    ctx.font = '20px Arial';
    ctx.fillText("Score: " + score, 10, 20);
}
 
function gameLoop() {
    if (gameOver) {
        ctx.fillStyle = 'black';
        ctx.font = '30px Arial';
        ctx.fillText("Game Over!", canvas.width / 2 - 70, canvas.height / 2);
        ctx.font = '20px Arial';
        ctx.fillText("Final Score: " + score, canvas.width / 2 - 70, canvas.height / 2 + 30);
        return;
    }
 
    ctx.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
    drawCar();
    drawObstacles();
    checkCollision();
    updateScore();
 
    if (Math.random() < 0.02) createObstacle(); // Randomly create obstacles
    requestAnimationFrame(gameLoop);
}
 
// Event listeners for controls
document.addEventListener("keydown", (e) => {
    if (e.key === "ArrowLeft" && car.x > 0) {
        car.x -= car.speed; // Move left
    } else if (e.key === "ArrowRight" && car.x < canvas.width - car.width) {
        car.x += car.speed; // Move right
    }
});
 
// Start the game loop
gameLoop();
```
 
### توضیحات پروژه:
1. **HTML:** ساختار اصلی بازی را تشکیل می‌دهد و شامل یک عنصر `` برای رسم بازی است.
2. **JavaScript:** منطق بازی را پیاده‌سازی می‌کند. شامل ویژگی‌های ماشین، موانع، سیستم امتیازدهی و حلقه بازی است.
3. **CSS:** برای زیباسازی ظاهر بازی استفاده می‌شود.
 
### نتیجه‌گیری:
این پروژه "بازی ریسینگ پیکسل کارت" به شما این امکان را می‌دهد که با اصول برنامه‌نویسی بازی با استفاده از جاوا اسکریپت آشنا شوید. می‌توانید این پروژه را گسترش داده و ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کنید، مانند افزودن سطوح مختلف، گرافیک بهتر یا سیستم قدرت‌های ویژه. این پروژه یک نقطه شروع عالی برای یادگیری توسعه بازی است.
| صفحه قابل مشاهده: دانلود پروژه "بازی ریسینگ پیکسل کارت" با استفاده از جاوا اسکریپت می‌باشد