جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام آتلیه عکاسی

دانلود نمودار ER دیاگرام آتلیه عکاسی

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

در پروژه نمودار ER (Entity-Relationship) یک آتلیه عکاسی، ارتباطات و اجزای مختلف این آتلیه را به شکل یک دیاگرام ER نشان می‌دهیم. این دیاگرام به شما کمک می‌کند تا ساختار داده‌ها و ارتباطات میان آن‌ها را بهبود ببخشید و به طراحی پایگاه داده مورد نیاز برای مدیریت عکس‌ها و مشتریان آتلیه کمک کند. 

نمودار ER آتلیه عکاسی

آتلیه عکاسی ما به عنوان یک مجموعه دارای اجزای مختلف عمل می‌کند. در این نمودار ER، اجزای اصلی و ارتباطات میان آن‌ها به شرح زیر نمایش داده شده است:

مشتریان (Customers): این انتیتی مشتریانی را که خدمات آتلیه عکاسی ما را بهره مند می‌شوند، نمایش می‌دهد. این انتیتی دارای ویژگی‌هایی مانند شماره مشتری، نام، نام خانوادگی، آدرس، تلفن تماس و ایمیل است.

جلسات عکاسی (Photo Sessions): این انتیتی نمایانگر جلسات عکاسی مختلف است. ویژگی‌هایی مانند شماره جلسه، تاریخ و زمان جلسه، مکان و توضیحات جلسه در این انتیتی ذخیره می‌شوند.

عکس‌ها (Photos): این انتیتی عکس‌هایی که در جلسات عکاسی گرفته می‌شوند را نمایش می‌دهد. ویژگی‌هایی مانند شماره عکس، تاریخ عکس‌برداری، توضیحات عکس و مسیر فایل عکس در این انتیتی ذخیره می‌شوند.

عکاسان (Photographers): این انتیتی نمایانگر عکاسان ما است. این انتیتی دارای ویژگی‌هایی مانند شماره عکاس، نام، نام خانوادگی، تلفن تماس و ایمیل عکاس است.

تجهیزات عکاسی (Photography Equipment): این انتیتی نمایانگر تجهیزات عکاسی مانند دوربین‌ها، لنزها، نورپردازی و ... است. ویژگی‌هایی مانند شماره تجهیزات، نام تجهیزات و وضعیت تجهیزات (مثلاً در دسترس یا تعمیر) در این انتیتی ذخیره می‌شوند.

ارتباطات:

مشتریان می‌توانند در چندین جلسه عکاسی شرکت کنند. بنابراین، ارتباط یک به چند (One-to-Many) بین مشتریان و جلسات عکاسی وجود دارد.

هر جلسه عکاسی می‌تواند به چندین عکس منجر شود. این نیز یک ارتباط یک به چند (One-to-Many) بین جلسات عکاسی و عکس‌ها است.

هر عکس متعلق به یک جلسه عکاسی است و توسط یک عکاس گرفته می‌شود. بنابراین، ارتباط یک به یک (One-to-One) بین عکس‌ها، جلسات عکاسی و عکاسان وجود دارد.

هر عکاس می‌تواند از چندین تجهیزات عکاسی استفاده کند. این یک ارتباط چند به چند (Many-to-Many) بین عکاسان و تجهیزات عکاسی را نمایش می‌دهد.

این نمودار ER به شما کمک می‌کند تا ساختار داده‌ها و ارتباطات میان اجزا را بهبود ببخشید و پایگاه داده مورد نیاز برای مدیریت آتلیه عکاسی را طراحی کنید.