جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام دفتر پیک موتوری

دانلود نمودار ER دیاگرام دفتر پیک موتوری

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

نمودار ER (Entity-Relationship) یک ابزار مفهومی است که برای مدل‌سازی داده‌ها و روابط میان اجزاء مختلف یک سیستم یا پروژه استفاده می‌شود. این نمودار به توصیف اجزاء مختلف (موجودیت‌ها) و روابط بین آنها (روابط) کمک می‌کند. در پروژه دفتر پیک موتوری، نمودار ER به شما کمک می‌کند تا داده‌های مرتبط با این دفتر پیک موتوری را بهتر درک کنید و ساختار داده‌ها و روابط آنها را به صورت گرافیکی نشان دهید.

موجودیت‌ها (Entities):

مشتری (Customer): مشتریانی که خدمات پیک موتوری را درخواست می‌دهند. اطلاعات مانند نام، شماره تلفن، آدرس و شماره مشتری می‌توانند در این موجودیت ذخیره شوند.

پیک موتوری (Delivery Driver): اطلاعات مربوط به پیک‌های موتوری که سفارشات را تحویل می‌دهند. این اطلاعات شامل نام، شماره تلفن، شماره پیک، وضعیت کنونی و موتور سواری آنها می‌تواند باشد.

سفارش (Order): اطلاعات مربوط به سفارشاتی که مشتریان ثبت می‌کنند، از جمله شماره سفارش، تاریخ سفارش، وضعیت سفارش و مشتری مرتبط.

محصول (Product): اطلاعات محصولاتی که برای سفارش‌ها استفاده می‌شوند، از جمله نام محصول، قیمت و مشخصات فنی.

روابط (Relationships):

مشتری به سفارش (Customer to Order): یک مشتری می‌تواند چندین سفارش داشته باشد. این رابطه یک به چند است، زیرا هر سفارش به یک مشتری متعلق است.

پیک موتوری به سفارش (Delivery Driver to Order): هر سفارش توسط یک پیک موتوری تحویل می‌شود، اما هر پیک موتوری ممکن است چندین سفارش را در طی زمان تحویل دهد. این رابطه همچنین یک به چند است.

سفارش به محصول (Order to Product): هر سفارش شامل یک یا چند محصول است، و هر محصول ممکن است در چندین سفارش مورد استفاده قرار گیرد. این رابطه نیز یک به چند است.

ویژگی‌ها (Attributes):

هر موجودیت دارای ویژگی‌هایی است. برای مثال، مشتری دارای نام، آدرس و شماره تلفن است. پیک موتوری دارای نام، شماره پیک و وضعیت است. سفارش دارای شماره سفارش و تاریخ سفارش و محصول دارای نام و قیمت است.

به عنوان یک نمونه از نمودار ER برای دفتر پیک موتوری، می‌توانید از ابزارهایی مانند نرم‌افزارهای مدل‌سازی داده (مثل Lucidchart یا draw.io) استفاده کنید تا این اجزاء و روابط را به صورت گرافیکی نشان دهید و به تفصیل در این پروژه مورد استفاده قرار دهید.