جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه نان فانتزی

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه نان فانتزی

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  

کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

نمودار ER (Entity-Relationship) یک ابزار مدل‌سازی است که برای نمایش ساختار داده‌ها و روابط میان اجزای مختلف یک سیستم یا بانک اطلاعاتی استفاده می‌شود. این نمودارها به تحلیل و طراحی سیستم‌ها و پایگاه‌های داده کمک می‌کنند. حالا به توضیح نمودار ER برای پروژه "فروشگاه نان فانتزی" بپردازیم.

موجودیت‌ها (Entities):

مشتری (Customer): این موجودیت نمایانگر افرادی است که از فروشگاه نان فانتزی خرید می‌کنند. ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند نام، نشانی، شماره تلفن و شناسه مشتری باشد.

محصول (Product): این موجودیت نمایانگر محصولات مختلفی است که در فروشگاه نان فانتزی عرضه می‌شوند. ویژگی‌های محصول ممکن است شامل نام، قیمت، توضیحات و کد محصول باشد.

سفارش (Order): سفارشاتی که مشتریان در فروشگاه ثبت می‌کنند را نمایانگر می‌کند. این موجودیت ممکن است ویژگی‌هایی مانند شماره سفارش، تاریخ ثبت، وضعیت سفارش و مجموع قیمت را داشته باشد.

فاکتور (Invoice): این موجودیت مرتبط با مبالغی است که باید از مشتریان در ازای سفارشات دریافت شود. ویژگی‌های فاکتور ممکن است شامل شماره فاکتور، تاریخ صدور، مبلغ کل و وضعیت پرداخت باشد.

روابط (Relationships):

مشتری به سفارش (Customer to Order): یک مشتری می‌تواند یک یا چند سفارش ثبت کند. این رابطه از نوع یک به چند (One-to-Many) است، زیرا هر مشتری می‌تواند چندین سفارش داشته باشد.

محصول به سفارش (Product to Order): هر سفارش شامل یک یا چند محصول می‌شود. این نیز یک رابطه از نوع یک به چند است.

سفارش به فاکتور (Order to Invoice): هر سفارش ممکن است به یک فاکتور متناظر با خود متصل شود. این رابطه نیز یک به یک (One-to-One) یا یک سفارش به یک فاکتور است.

ویژگی‌های دیگر:

می‌توانید ویژگی‌های دیگری مانند جزئیات محصول (مانند مواد مورد استفاده در نان‌ها)، مشخصات تحویل (تاریخ تحویل) و مواردی از این دست را به موجودیت‌ها و روابط اضافه کنید تا به نیازهای خاص پروژه‌تان پاسخ دهند.

در نهایت، با توجه به نیازهای دقیق پروژه و سیستمی که در حال طراحی آن هستید، نمودار ER را به تفصیل تر و با تعیین ویژگی‌ها و قواعد داده‌ای مرتبط با آن تکمیل کنید. این نمودار به توسعه و پیاده‌سازی پایگاه داده فروشگاه نان فانتزی شما کمک خواهد کرد.

Top of Form

Bottom of Form