جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام مکانیک خودرو

دانلود نمودار ER دیاگرام مکانیک خودرو

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

نمودار ER (Entity-Relationship) یک ابزار مدل‌سازی است که برای نمایش روابط میان اجزاء مختلف یک سیستم یا داده‌ها به کار می‌رود. در پروژه مکانیک خودرو، می‌توانید از نمودار ER استفاده کنید تا موجودیت‌ها (Entities) و روابط (Relationships) میان اجزاء مختلف مربوط به مکانیک خودرو را مدل کنید. در ادامه توضیحاتی در مورد اجزاء اصلی ممکن است در نمودار ER شما نیاز داشته باشید:

موجودیت‌ها (Entities):

خودرو: این موجودیت می‌تواند ویژگی‌هایی مانند شماره شاسی، مدل، سال ساخت و... داشته باشد.

قطعات خودرو: برای نمایش قطعات مختلفی که در خودرو وجود دارند. این موجودیت ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند نام، شماره قطعه، قیمت و... باشد.

تعمیرکاران: برای نمایش افرادی که به تعمیر و نگهداری خودروها مشغول هستند. این موجودیت ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند نام، شماره تماس و...

سفارش تعمیر: برای نمایش اطلاعات مربوط به سفارش‌های تعمیر خودروها. ویژگی‌هایی مانند تاریخ تعمیر، قطعات مورد نیاز، هزینه و...

روابط (Relationships):

تعمیرکاران و سفارش‌ها: یک رابطه یک به چند بین تعمیرکاران و سفارش‌ها وجود دارد. یعنی هر تعمیرکار می‌تواند چندین سفارش تعمیر داشته باشد، اما هر سفارش تعمیر توسط یک تعمیرکار انجام می‌شود.

خودرو و قطعات: یک رابطه چند به چند بین خودروها و قطعات وجود دارد. به این معنا که یک خودرو می‌تواند دارای چندین قطعه باشد، و هر قطعه هم ممکن است در چندین خودرو استفاده شود.

ویژگی‌ها (Attributes):

برای هر موجودیت و رابطه، ویژگی‌های مهمی که باید نمایش داده شوند را تعیین کنید. به عنوان مثال، برای موجودیت "خودرو" ممکن است ویژگی‌هایی مانند "شماره شاسی"، "مدل"، "سال ساخت" و "وضعیت" مهم باشد.

کلیدها (Keys):

برای هر موجودیت، باید کلید اصلی (Primary Key) را مشخص کنید. این کلید یک ویژگی یا ترکیبی از ویژگی‌ها است که به منظور تمایز بین رکوردها استفاده می‌شود. به عنوان مثال، شماره شاسی می‌تواند کلید اصلی برای موجودیت "خودرو" باشد.

هم‌ارتباطی‌ها (Cardinality):

برای هر رابطه، باید نوع هم‌ارتباطی (مثلاً یک به چند یا چند به چند) و ارتباط‌های وارد (مثلاً اجازه حذف تعمیرکار اگر سفارش تعمیری مرتبط با او وجود دارد) را مشخص کنید.

توابع و امکانات دیگر:

ممکن است بخواهید توابع و امکانات دیگری را در نمودار ER اعمال کنید. به عنوان مثال، می‌توانید نمایش دهید که چگونه سفارش‌ها می‌توانند به تعمیرکاران ارجاع داده شوند یا چگونه قطعات به خودروها تخصیص داده می‌شوند.

با طراحی نمودار ER به این صورت، می‌توانید ساختار داده‌ای پروژه مکانیک خودرو خود را به خوبی مدل ک