جزئیات محصول

دانلود پروژه مسابقه اتوموبیل رانی با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه مسابقه اتوموبیل رانی با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی مسابقه اتومبیلرانی در JavaScript با کد منبع

بازی مسابقه اتومبیلرانی با استفاده از HTML ، CSS و JavaScript نوشته شده است. در مورد گیم پلی ، هدف اصلی این بازی این است که یک مسابقه بی پایان بدون شکست داشته باشید. در طول بازی محدودیت زمانی وجود ندارد ، فقط باید ماشین را از اشیاء آبی (سایر اتومبیل ها) دور کنید. از تصاویر مختلف برای تشکیل یک محیط بازی ساده استفاده می کند.

درباره پروژه

در این بازی مسابقه اتومبیلرانی ، بازیکن باید با ماشین مسابقه دهد بدون اینکه با سایر اتومبیل ها برخورد کند. بازیکن باید از اشیاء رنگی مربعی آبی اجتناب کند. هدف اصلی این بازی این است که بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. در مورد کنترل های PC این بازی ، همه چیز ساده است. فقط باید از کلیدهای arrow برای حرکت استفاده کنید. این یک بازی ساده با استفاده از JavaScript است. تمام عملکردهای بازی از جاوا اسکریپت هستند در حالی که HTML و CSS برای چیدمان هستند.

نحوه اجرای پروژه

برای اجرای این پروژه ، ما استفاده از مرورگرهای مدرن Google Chrome و Mozilla Firefox را توصیه می کنیم. این بازی همچنین کاملاً در Explorer / Microsoft Edge پشتیبانی می کند. برای اجرای این پروژه ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید