کاربر گرامی در این بخش به شما فرم استخدام مطابق با موضوع خواسته خود فراهم شده است در صورتی که نیاز به فرم های استخدام دیگری دارید میتوانید از بخش دانلود فرم استخدام سایت پرپروژه موضوعات دیگر را مشاهده و دانلود نمایید .
برای طراحی فرم استخدام کارشناس مشاوره در امور بهبود کیفیت زندگی، لازم است اطلاعاتی جمعآوری شود که تواناییها، مهارتها و تجربیات کاندیداها در زمینه مشاوره و بهبود کیفیت زندگی افراد را بهخوبی ارزیابی کند. در زیر اجزای اصلی فرم استخدام برای این سمت آورده شده است:
### فرم استخدام کارشناس مشاوره در امور بهبود کیفیت زندگی
---
#### 1. **اطلاعات شخصی**
- **نام و نام خانوادگی:**
- **تاریخ تولد:**
- **شماره تماس:**
- **ایمیل:**
- **آدرس محل سکونت:**
#### 2. **تحصیلات**
- **مدرک تحصیلی:** (لیسانس، فوقلیسانس و بالاتر)
- **رشته تحصیلی:** (رشتههای مرتبط مانند روانشناسی، مشاوره، علوم اجتماعی و...)
- **نام دانشگاه:**
- **سال فارغالتحصیلی:**
- **دورههای تخصصی یا گواهینامهها:** (مانند دورههای مشاوره زندگی، روانشناسی مثبتنگر و...)
#### 3. **تجربیات کاری**
- **سمتهای قبلی:** (نام سازمان، مؤسسه یا شرکت، سمت، مدتزمان همکاری)
- **شرح وظایف و مسئولیتها:** (مشاوره به افراد در زمینه بهبود کیفیت زندگی، طراحی برنامههای بهبود شخصی و اجتماعی)
- **پروژههای مرتبط:** (پروژههای خاصی که در آنها نقش داشتهاید، شامل نوع پروژه و نتایج)
#### 4. **مهارتهای فنی**
- **آشنایی با روشها و تکنیکهای مشاوره و بهبود کیفیت زندگی:** (روشهای درمانی، مشاورهای و...)
- **توانایی در ارزیابی و تحلیل نیازهای افراد و ارائه راهکارهای مناسب:**
- **تجربه در مشاوره و راهنمایی در زمینه مدیریت استرس، سلامت روان و رضایت از زندگی:**
#### 5. **مهارتهای نرمافزاری**
- **توانایی در استفاده از نرمافزارهای اداری:** (مانند Microsoft Office، Google Workspace)
- **آشنایی با نرمافزارهای مدیریت زمان و برنامهریزی:**
#### 6. **ویژگیهای فردی و نرممهارتها**
- **مهارتهای ارتباطی قوی برای تعامل با مراجعین و ذینفعان:**
- **توانایی حل مسائل و تفکر خلاق:**
- **دقت و توجه به جزئیات در تحلیل و مشاوره:**
- **توانایی کار تیمی و همکاری با دیگر مشاوران و متخصصان:**
#### 7. **زبانهای خارجی**
- **میزان تسلط به زبانهای خارجی:** (حداقل تسلط به انگلیسی برای مطالعه منابع و تعامل با افراد بینالمللی)
- **توانایی خواندن و نوشتن مستندات و گزارشهای مرتبط با کیفیت زندگی:**
#### 8. **نمونه کارها**
- **لینک به تجربیات پیشین در مشاوره بهبود کیفیت زندگی:** (اگر موجود است)
- **موارد خاصی از موفقیت در کمک به افراد برای بهبود کیفیت زندگی:**
#### 9. **سوالات تکمیلی**
- **چرا به این شغل علاقهمندید؟**
- **چه تجربهای در زمینه مشاوره برای بهبود کیفیت زندگی دارید که میتواند به سازمان ما کمک کند؟**
- **نظرتان درباره چالشهای فعلی در حوزه کیفیت زندگی چیست؟**
#### 10. **تاریخ و امضا**
- **تاریخ پر کردن فرم:**
- **امضا (در صورت نیاز):**
---
این فرم به شما کمک میکند تا از تجربیات و توانمندیهای کاندیداها در زمینه مشاوره در امور بهبود کیفیت زندگی اطلاعات دقیقی کسب کنید و تصمیمگیری بهتری در استخدام کارشناس مشاوره در این زمینه داشته باشید.
| صفحه قابل مشاهده:
دانلودفرم استخدام کارشناس مشاوره در امور بهبود کیفیت زندگی در word میباشد