جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet 6000 Special Edition Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet 6000 Special Edition Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

        سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .


HP Officejet 6000 Special Edition یک پرینتر رنگی جوهرافشان از شرکت HP (Hewlett-Packard) است که به منظور چاپ اسناد و تصاویر با کیفیت بالا توسط کاربران و کسب‌وکارها استفاده می‌شود. برای استفاده از این پرینتر به درایور مناسب نیاز دارید. درایور (Driver) نرم‌افزاری است که به پرینتر کمک می‌کند تا با سیستم عامل کامپیوتر شما ارتباط برقرار کند و دستورات چاپ را تفسیر کند.

HP Officejet 6000 Special Edition Driver یک نرم‌افزار است که توسط HP ارائه شده و باید بر روی کامپیوتر شما نصب شود تا پرینتر به درستی کار کند. این درایور شامل تنظیمات و توابع مورد نیاز برای انجام وظایف پرینتینگ مختلف می‌شود. این شامل تنظیمات کیفیت چاپ، اندازه کاغذ، نوع کاغذ و دیگر تنظیمات پرینت می‌شود.