جزئیات محصول

 در دنیای امروزه، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های حاصل از نظرسنجی افراد مختلف در موضوعات مختلف تجاری و علمی اهمیت بسیار بالایی دارد. از اینرو، تجزیه و تحلیل این نوع داده‌ها از حساسیت بالایی برای شرکت‌ها و دانشگاه‌ها برخوردار است. پروژه حاضر توسط تیم تخصصی پرپروژه با حساسیت بالا در مدت زمان کم (بسته به نوع پروژه ، معمولا 2 روز کاری) انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه‌های مختلف با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که موضوعی که در این صفحه قابل مشاهده است، یک موضوع خاص می‌باشد. بنا به پروژه و زمینه کاری شما، پروژه شخصی‌سازی خواهد شد و موضوع تغییر خواهد کرد. همچنین توجه داشته باشید که تحلیل‌های رگرسیون، لوجیت، پروبیت، پواسون و .... با آزمون‌های پارامتری و ناپارامتری انجام خواهد شد. همچنین مرتب کردن داده‌ها، آنالیز توصیفی و سایر موارد کلی مربوط به پروژه نیز در نرم‌افزار بسته به نوع پروژه اجرا خواهد شد.

سایت پرپروژه در  موضوع های فراوانی در زمینه پروژه های SPSS فعالیت کرده است که از بخش سفارش پروژه های SPSS میتوانید این موضوعات را مشاهده فرمایید .

برای طراحی پروژه "پیش‌بینی تأثیرات تبلیغات تلویزیونی بر خرید" با استفاده از نرم‌افزار SPSS و جامعه آماری حداقل ۲۰۰ نفر، به نکات زیر توجه کنید:

1. تعیین هدف و چارچوب نظری

  • هدف پروژه: بررسی و پیش‌بینی اینکه تبلیغات تلویزیونی چطور بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارد.
  • چارچوب نظری: استفاده از نظریه تأثیرات رسانه‌ای و مدل AIDA (توجه، علاقه، اشتیاق، و اقدام)، که کمک می‌کند تا مراحل تأثیر تبلیغات بر مصرف‌کنندگان درک شود.

2. تعیین متغیرها

  • متغیر وابسته: رفتار خرید
    • شامل میزان خرید محصولات تبلیغ‌شده، افزایش دفعات خرید، یا ترجیحات برندهای تبلیغ‌شده.
  • متغیرهای مستقل: ویژگی‌های تبلیغات تلویزیونی
    • دفعات نمایش تبلیغ: تعداد دفعاتی که افراد تبلیغ را دیده‌اند.
    • جذابیت تبلیغ: میزان جذابیت بصری و محتوایی تبلیغ از نگاه مصرف‌کننده.
    • پیام تبلیغ: تأثیر پیام ارائه‌شده بر نگرش افراد به محصول.

3. طراحی پرسشنامه و جمع‌آوری داده‌ها

  • پرسشنامه باید شامل سوالاتی درباره میزان آشنایی افراد با تبلیغات، احساسات و نگرش‌ها نسبت به تبلیغ، و تأثیرات آن بر تصمیمات خرید باشد.
  • می‌توان از مقیاس لیکرت برای ارزیابی تأثیر و جذابیت تبلیغات استفاده کرد.

4. تحلیل داده‌ها در SPSS

  • استفاده از آمار توصیفی برای مشاهده فراوانی و میانگین داده‌ها.
  • تحلیل همبستگی برای بررسی رابطه بین دفعات تماشای تبلیغ و رفتار خرید.
  • رگرسیون خطی یا لجستیک برای پیش‌بینی تأثیر ویژگی‌های مختلف تبلیغات بر احتمال خرید.

5. نتیجه‌گیری و ارائه گزارش

 

  • تفسیر نمودارها و جداول برای نمایش تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر خرید.
  • نتیجه‌گیری باید نشان دهد که آیا تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید اثرگذار است و کدام ویژگی‌های تبلیغ (مانند دفعات نمایش یا جذابیت) نقش بیشتری دارند
| صفحه قابل مشاهده: ثبت سفارش پروژه نمونه پیش‌بینی تأثیرات تبلیغات تلویزیونی بر خرید (با نرم‌افزار SPSS، جامعه آماری حداقل 200 نفر) می‌باشد شما در حال مشاهده محصول "ثبت سفارش پروژه نمونه پیش‌بینی تأثیرات تبلیغات تلویزیونی بر خرید (با نرم‌افزار SPSS، جامعه آماری حداقل 200 نفر)" با شناسه 43370 هستید که تاکنون 18 بار مشاهده شده و در تاریخ Nov 12 2024 7:51PM طراحی و تولید شده است. این محصول با دقت و خلاقیت توسط تیم حرفه‌ای پرپروژه آماده شده است. قیمت این محصول 3000000 تومان می‌باشد و در دسته‌بندی با شناسه 12861 قرار دارد.

محصولات تصادفی