جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP PageWide 377dw MFP Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP PageWide 377dw MFP Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP PageWide 377dw MFP یک دستگاه چاپ چندکاره با تکنولوژی PageWide از شرکت HP است که از طریق کامپیوتر یا دستگاه های دیگر قابل اتصال به آن، مانند تلفن همراه یا تبلت، به کار می‌رود. برای استفاده از این دستگاه، نیاز به نصب درایور مخصوصی دارید که به عنوان HP PageWide 377dw MFP Driver شناخته می‌شود.

درایورها نرم‌افزارهایی هستند که تعامل کامپیوتر با دستگاه‌های سخت‌افزاری را ممکن می‌سازند. در مورد HP PageWide 377dw MFP، درایور این دستگاه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. وقتی شما به کامپیوتر خود این درایور را نصب می‌کنید، کامپیوتر قادر به ارسال دستورات چاپ به دستگاه می‌شود و دستگاه نیز می‌تواند به درستی چاپ کند و وظایف اسکن و کپی را انجام دهد.