جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP LaserJet M1120n MFP Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP LaserJet M1120n MFP Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP LaserJet M1120n MFP یک پرینتر چندکاره (MFP) از شرکت HP (Hewlett-Packard) است که برای استفاده در محیط‌های کاری و حرفه‌ای طراحی شده است. این پرینتر قابلیت چاپ، اسکن، و کپی کردن مدار دارد و از تکنولوژی لیزری برای چاپ مستندات استفاده می‌کند.

HP LaserJet M1120n MFP Driver نرم‌افزاری است که برای اجرای این پرینتر بر روی سیستم عامل شما نیاز است. در واقع، درایور یک نرم‌افزار تعبیه شده است که ارتباط بین سیستم عامل کامپیوتر و پرینتر را برقرار می‌کند و به سیستم کامپیوتر امکان چاپ و اسکن مستندات را از طریق پرینتر M1120n MFP می‌دهد. این درایورها به عنوان واسطه‌ای بین سیستم عامل و سخت‌افزار پرینتر عمل می‌کنند و تضمین می‌کنند که پرینتر به درستی عمل کند و تمام ویژگی‌های آن در دسترس باشند.