جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Color LaserJet Enterprise M651dn Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Color LaserJet Enterprise M651dn Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Color LaserJet Enterprise M651dn یک پرینتر لیزری رنگی از شرکت HP (Hewlett-Packard) است که به صورت تجاری برای محیط‌های کاری و کسب و کارهای بزرگ طراحی شده است. درایور (Driver) در اینجا به نرم‌افزاری اشاره دارد که برای اتصال و کنترل این پرینتر از طریق سیستم عامل کامپیوتر شما نیاز است.

درایور HP Color LaserJet Enterprise M651dn مسئولیت ارتباط بین سیستم عامل کامپیوتر شما و پرینتر را بر عهده دارد. این درایور نرم‌افزاری است که نیاز به نصب دارد و ترجمه‌ی دستورات پرینتر به یک زبان قابل فهم برای سیستم عامل دارد. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات پرینتر را تغییر دهید، انواع کاغذ و رزولوشن پرینت‌ها را انتخاب کنید و همچنین پرینت‌ها را به صورت دقیق و بهینه انجام دهید.