جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart 8030 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart 8030 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

      سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Photosmart 8030 Driver یک نرم‌افزار است که برای اجرای و اتصال یک پرینتر HP Photosmart 8030 به سیستم کامپیوتر یا دستگاه دیگر استفاده می‌شود. در واقع، درایور یک نرم‌افزار تخصصی است که وظیفه ترجمه دستورات ارسالی از سیستم کامپیوتر به زبان قابل فهم برای پرینتر را برعهده دارد. به این ترتیب، درایور اطمینان می‌دهد که فایل‌ها و اسنادی که شما می‌خواهید چاپ کنید به درستی و با کیفیت مورد نظر چاپ شوند.

درایور HP Photosmart 8030 به عنوان یک رابط بین سیستم عامل کامپیوتر شما (مانند ویندوز یا مک) و سخت‌افزار پرینتر (HP Photosmart 8030) عمل می‌کند. این درایور تضمین می‌کند که پرینتر به درستی تشخیص داده شود و تمامی ویژگی‌های آن، از جمله اندازه کاغذ، رزولوشن چاپ، و تنظیمات پیشرفته دیگر به درستی در دسترس باشند.