جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart C8183 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart C8183 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Photosmart C8183 یک پرینتر چند منظوره (متعدد) است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) تولید شده است. این دستگاه دارای توانایی چاپ، اسکن، کپی و چاپ عکس می باشد و به عنوان یک دستگاه چند منظوره، در خانه یا دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجرای این دستگاه به به درایور (Driver) مناسب نیاز دارید.

درایور یک نرم افزار کامپیوتری است که وظیفه ترجمه دستورات ارسالی از سیستم عامل به زبانی که پرینتر یا دستگاه دیگر قابل فهم باشد، را بر عهده دارد. بدون درایور مناسب، سیستم عامل نمی تواند با دستگاه ارتباط برقرار کند و عملیات چاپ، اسکن و کپی انجام نمی شود.

معمولاً درایورها دارای ویژگی‌ها و تنظیمات مختلفی برای بهینه‌سازی عملکرد پرینتر هستند و ممکن است برای تنظیمات ویژه‌تری نیز امکانات اضافه کنند. پس از نصب درایور، شما قادر به استفاده بهینه از HP Photosmart C8183 خود خواهید بود و می‌توانید به راحتی اقدام به چاپ اسناد و تصاویر از رایانه خود کنید.