جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet Pro L7480 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet Pro L7480 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Officejet Pro L7480 Driver نرم‌افزاری است که برای اتصال و اجرای چاپگر HP Officejet Pro L7480 به سیستم عامل کامپیوتر شما استفاده می‌شود. این درایور نقش ویژه‌ای در عملکرد چاپگر دارد و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

درایورها به عنوان یک نرم‌افزار واسط بین سخت‌افزار (چاپگر) و نرم‌افزار کامپیوتر (سیستم عامل و برنامه‌های کاربردی) عمل می‌کنند. آنها مسئولیت تبدیل درخواست‌های چاپ از نرم‌افزارها به دستورات قابل فهم برای چاپگر و همچنین ارتباط برقرار کردن با چاپگر برای انجام چاپ را دارند.

بدون درایور مناسب، سیستم عامل نمی‌تواند با چاپگر ارتباط برقرار کند و دستورات چاپ را به آن منتقل کند. به عبارت دیگر، درایور به چاپگر می‌گوید چگونه چاپ کند و در نتیجه، نقش حیاتی در عملکرد صحیح و بهینه چاپگر دارد.