جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پی HP officejet 150 mobile Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پی HP officejet 150 mobile Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .


HP Officejet 150 Mobile Printer
یک پرینتر قابل حمل از شرکت HP (Hewlett-Packard) است که برای کسانی که به دنبال یک دستگاه چاپ قابل حمل برای استفاده در حرکت هستند، طراحی شده است. این پرینتر دارای درایورهای مورد نیاز برای اتصال به سیستم‌عامل کامپیوتر شما می‌باشد. درایورها نرم‌افزارهایی هستند که ارتباط بین کامپیوتر و پرینتر را فراهم می‌کنند و به کامپیوتر اجازه می‌دهند تا دستورات چاپ را به پرینتر ارسال کنند.

با نصب و راه‌اندازی درایورهای مخصوص HP Officejet 150 Mobile Printer بر روی کامپیوتر خود، شما قادر به چاپ اسناد و تصاویر از رایانه خود بر روی این پرینتر قابل حمل خواهید بود. همچنین، درایورهای مخصوص ممکن است ویژگی‌های اضافی مانند تنظیمات چاپ و کیفیت چاپ را ارائه دهند تا شما بتوانید تنظیمات دلخواه خود را برای چاپ انتخاب کنید.