جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Deskjet D1660 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Deskjet D1660 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .


HP Deskjet D1660
یک پرینتر جوهرافشان رنگی است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) تولید شده است. برای استفاده از این پرینتر در سیستم خود نیاز به نصب درایور (Driver) مربوطه دارید. درایورها نرم‌افزارهایی هستند که ارتباط بین سیستم عامل کامپیوتر شما و پرینتر را ممکن می‌سازند.

درایور HP Deskjet D1660 به شما این امکان را می‌دهد که وظایف چاپی را به پرینتر ارسال کنید و از تمامی ویژگی‌های این پرینتر مانند چاپ در رنگ‌های مختلف، کیفیت چاپ متناسب و دقیق، و تنظیمات چاپ مختلف استفاده کنید. همچنین، درایورها ممکن است به روز رسانی‌هایی داشته باشند که به بهبود عملکرد پرینتر و حل مشکلات احتمالی کمک می‌کنند، بنابراین بهتر است همیشه از آخرین نسخه درایور استفاده کنید.