جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP DeskJet Ink Advantage 5575 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP DeskJet Ink Advantage 5575 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP DeskJet Ink Advantage 5575 یک پرینتر چندکاره است که نیاز به نرم‌افزار درایور دارد تا بتوانید آن را با سیستم عامل خود به صورت صحیح و بهینه استفاده کنید. درایور یک نرم‌افزار است که وظیفه ترجمه دستورات و اطلاعات ارسالی از سیستم عامل به پرینتر را دارد تا پرینتر بتواند فایل‌ها را به درستی چاپ کند.

HP DeskJet Ink Advantage 5575 Driver نرم‌افزاری است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) تولید و ارائه شده است. این درایور اطلاعات لازم برای تعامل میان سیستم عامل شما و پرینتر HP DeskJet Ink Advantage 5575 را فراهم می‌کند. از این طریق، می‌توانید فایل‌ها را به پرینتر ارسال کرده و چاپ نمایید. درایورها عمدتاً برای انواع مختلف سیستم‌عامل‌ها (مانند Windows و macOS) در دسترس هستند و باید نسخه مناسب درایور را برای سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید تا پرینتر به درستی کار کند.