جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet J4585 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Officejet J4585 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Officejet J4585 یک پرینتر چند منظوره (All-in-One) است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) توسعه داده شده است. این دستگاه قابلیت چاپ، اسکن، کپی و فکس را دارا می باشد و برای محیط‌های اداری و خانگی مناسب است.

برای اجرای کارهای مختلف این پرینتر، نیاز به نرم‌افزارهای مرتبط دارید. نرم‌افزار مهمی که برای اجرای پرینتر HP Officejet J4585 نیاز دارید، درایور (Driver) پرینتر می باشد. درایور یک نرم‌افزار است که وظیفه تبادل اطلاعات بین سیستم عامل کامپیوتر شما و پرینتر را دارد. این نرم‌افزار اطمینان می‌دهد که سیستم عامل بتواند درخواست‌های چاپ، اسکن، کپی، و فکس را به درستی به پرینتر ارسال کند و از طرف دیگر، پرینتر نیز بتواند به درستی و بهره‌وری به این درخواست‌ها پاسخ دهد.