جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی مارپیچ (maze) با پایتون

دانلود پروژه بازی مارپیچ (maze) با پایتون

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با پایتون  یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

 
در این پروژه برای شما بازی طراحی کرده ایم که به زبان پایتون نوشته شده است
در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09912371513 . 09050394455 تماس حاصل فرمایید .


این برنامه یک بازی ساده به نام "Maze" (مارپیچ) است که به شما امکان می‌دهد از یک طرف مربع به طرف دیگر مربع حرکت کنید. در این بازی، شما باید از یک دیوار به دیوار دیگر عبور کنید و در همین حین از تعداد تپ‌هایی که انجام می‌دهید نمره‌ای بگیرید. توجه داشته باشید که در هنگام تپ زدن روی صفحه، نقطه‌ای قرمز روی مسیر شما رسم می‌شود.

در این بازی، توانایی‌های مهارتی شما برای عبور از موانع و دیوارها تست می‌شود. اگر تصمیم به انجام تغییرات داخل بازی دارید، می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید:

1. **درج نمره**: در حال حاضر، بازی تعداد تپ‌های شما را نمی‌شمارد. شما می‌توانید این امکان را اضافه کنید تا بازیکن بتواند عملکرد خود را اندازه‌گیری کند.

2. **افزایش پیچیدگی مراحل**: در حال حاضر، بازی تصادفی می‌سازد که کدام دیوارها باید افقی باشند و کدام عمودی. شما می‌توانید پیچیدگی مراحل را افزایش دهید تا بازی دشوار‌تر شود.

3. **تولید دوباره مسیر یکسان**: در حال حاضر، هر بار که بازی را اجرا می‌کنید، مسیر مارپیچ متفاوتی دارد. اگر می‌خواهید که دوباره بازی کردن با همان مسیر مارپیچ قبلی ممکن باشد، می‌توانید کدی اضافه کنید تا مسیر را دوباره تولید کند.

این بازی یک فرصت خوبی برای یادگیری برنامه‌نویسی با زبان Python و کتابخانه‌ی Turtle می‌باشد و همچنین می‌تواند به بهبود مهارت‌های مسائل گرافیکی کمک کند.